che ghad tanhaei bade _ 25 band

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | پنج شنبه 12 آبان 1390 |
  

چقد تنهایی بده از ۲۵ بند.امیدوارم خوشتون بیاد.

Em            D          C        Em           C        Em

میبوسمت میگی خداحافظ این قصه از اینجا شروع میشه

Em            D          C            Em             C        Em

من بغض کردم تو چشات خیسه  دست دوتامون داره رومیشه

Em        D        Am                        D        G

توسمت رویای خودت میری میری و من چشامو میبندم

Em        D        C                        D        G

ما خواستیم از هم جدا باشیم  پس من چرا با گریه میخندم

Em          D                 C                   Em       D            C       Em

میبینمت میری ولی میری نمیبینی میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری

Em          Am          C         Am                  Em

تو فکر میکردی بدون من  دلشوره از دنیای ما میره

Em          Am           C        Am                   Em

اینجا یکی هم درد من میشه اونجا یکی دستاتو میگیره

Em                D                 G          C            Em

گفتی که میتونی بری اما  بغض تو دستاتو برام رو کرد

D           C               Em          D       C       Am                        G

ما هردو از رفتن پشیمونیم جون دوتامون زودتر برگرد ، جون دوتامون .....

Em          D                 C                   Em       D            C       Em

میبینمت میری ولی میری نمیبینی میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن